Қазақстанда әрбір төртінші көлік апаты жолдың нашарлығынан болады – ІІМ

0
665

Ведомство өкілдері мәселені көпжолақты жолдар салу арқылы шешуге болатынын айтты.


Қазақстанда әрбір төртінші көлік апаты жолдың нашарлығынан болады – ІІМ

ERNUR.KZ. Ішкі істер министрлігі елдегі жол-көлік оқиғаларының жиі кездесетін себептерін жариялады. Апаттың жиі орын алуына жолдардың нашарлығы себепкер екені айтылды, деп жазады Azattyq Ruhy.

ҚР Ішкі істер министрлігі Әкімшілік полиция комитетінің м.а. төрағасы Қайсар Сұлтанбаевтың айтуынша, мәселені көпжолақты жолдар салу арқылы шешуге болады.

«Әрбір төртінші жол-көлік оқиғасы жол инфрақұрылымының нашарлығына байланысты болып жатады. Біз бөліп тұратын қоршауы бар көпжолақты жолдар салу арқылы мәселені шешуге болатынын көріп отырмыз. Заманға сай жолдар жол қозғалысына қолайлы ғана емес, жол-көлік апатына азайтуға септігін тигізеді. Астана-Щучинск тасжолын соның бір мысалы ретінде айтуға болады», - деді Қайсар Сұлтанбаев Орталық коммуникациялар қызметінде өткен брифингте.

Оның айтуынша, қайта жвсалғанға дейін (2016 жылы) бұл учаскеде 143-ке дейін апат болған, онда 75-ке жуық адам қаза тауып, 160-тан астам адам жарақат алған. 2022 жылы бұл учаскеде жол-көлік оқиғасы үш есе (46) аз тіркелді, бес адам қайтыс болды (12) және жарақаттанғандар да екі есе (107) аз.

«Бүгінгі таңда төрт және одан да көп жолағы бар жолдардың ұзындығы, сондай-ақ тосқауылдар мен қоршаулар небәрі үш мың шақырымды құрайды. Бұл республикалық масштабпен алғанда, небәрі 2 пайызды құрайды (148 мың шақырым). Жолдардың басым бөлігі осыған сәйкес салынған. Ескі мемлекеттік стандарттар. Бүгінгі таңда біздің есептеуіміз бойынша алты мың шақырымнан астам екі жолақты жолды Астана-Щучинск үлгісіндегі көпжолақты жолға айналдыру қажет», - деді ІІМ өкілі.

Жаяу жүргіншілердің қатысуымен болған жол-көлік оқиғасы да бөлек мәселе екенін айтқан ведомство өкілі бұған олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін инфрақұрылымының жоқтығын алға тартты.

ІІМ мәліметінше елімізде қосымша жабдықтауды:

  • 6 241 шақырым жаяу жүргіншілер жолы;
  • 7 675 шақырым көшелерді жарықтандыру;
  • 2 048 жаяу жүргіншілер өткелі, оның ішінде 361 реттелетін жаяу жүргіншілер өткелдері, 126 биіктіктегі және 74 жерасты өткелдері қажет етеді.
«Тек Астананың өзінде 30 (барлығы 205), 10 жерасты (барлығы 10) және жерүсті - 7 (барлығы 4) жаяу жүргіншілер өткелінің қосымша құрылысы қажет. Қарапайым жағдайдың жоқтығынан азаматтарымыз жолдан жабдықталмаған жерлер арқылы өтуге немесе тротуар мен жарықтандыру жоқ жерден жүруге мәжбүр болады. Мұның бәрі қайғылы салдарға, жаяу жүргіншілердің өліміне және жарақат алуына әкеп соғады», - деді спикер.

Былтыр жыл соңына дейін 606 жаяу жүргінші қаза тауып, 5203-і жарақат алған.