Резеңке-бетоннан жасалған жол жабындысы +60 градус ыстық пен -0 градус аязда жарылмайды екен.
ERNUR.KZ. «Қазақстанжол ғылыми зерттеу институты» резеңке-асфальтбетон қоспасын тәжірибеден өткізіп, бұл әдістің артықшылықтарын атады. Енді болашақта жолдарды жөндеуде ескі автокөлік шиналарын пайдалана бастайды, деп жазады Алтайньюс.
Мұндай «резеңкелі» жолдар Алматы және Ақмола облыстарында, сондай-ақ, Алматы, Нұр-Сұлтан қалаларында салынып қойды. Мамандар резеңке мен бетонның қопасы басқа жол материалдарымен салыстырғанда анағұрлым берік болатынын анықтап отыр.
+60 градус ыстық пен -0 градус аязда резеңке-бетоннан жасалған жол жабындысы жарылмайды екен. Сондай-ақ, көліктердің артық жылдамдығын да тежей алады