Ресей Украинаға көмір тиелген қазақстандық пойыздарды өткізбеді

0
1 204

1 маусымнан бастап РФ-нан тауарларды шығару үшін квота, яғни экономикалық даму министрлігінің (МЭР) рұқсаты қажет.


Ресей Украинаға көмір тиелген қазақстандық пойыздарды өткізбеді

ERNUR.KZ. Қарағандыдан Кривой Рогқа бара жатқан көмір концентраты бар төрт жүзден астам қазақстандық вагон шілденің басынан бері Ресей-Украина шекарасында тоқтап тұр, деп жазады 7kun.kz.

Вагондар Ресей мен Украина шекарасындағы Валуйки станциясында экспортқа рұқсат болмағандықтан тоқтап тұр. «Атамекен» ҰКП-ның алдын ала мәліметтері бойынша, келісім-шарт бойынша айыппұл санкцияларын есептемегенде, кәсіпкерлердің тәулік сайынғы шығыны 5 млн теңгеден асады (13 мың доллар).

РФ Үкіметі 1 маусымнан бастап Ресей аумағынан Украинаға мұнай жүктерін шығаруға тыйым салды және экспортқа арналған рұқсат етілген тауарлардың тізбесін бекітті: көмір, кокс, бензин, дизель отыны, пропан, сұйытылған газдар. 1 маусымнан бастап РФ-нан тауарларды шығару үшін квота, яғни экономикалық даму министрлігінің (МЭР) рұқсаты қажет.

Қазақстандық вагондар министрліктің және Федералдық кеден қызметінің (ФТҚ) келісілмеген іс-қимылдарына байланысты шекарада тұр, ол мамыр айында тиелген барлық жүктерді маусым квоталарының есебіне кіргізеді. Экономикалық даму министрлігі қазір бұл мәселе кеденнен шешіліп жатқанын хабарлады. Екі ведомство да шекарада тұрған вагондар үшін қосымша квота қарастыруда және олар межелі жерге барады.

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ-да («Қазақстан темір жолы» ҰК » АҚ еншілес кәсіпорны) вагондардың тоқтауы күтпеген жағдай болғанын хабарлады, өйткені компания Ресей мен Қазақстанның уәкілетті органдары бекіткен тауарларды шығару көлемін келісу тәртібін сақтаған.

«Біз 4 маусымда жүк тиелген вагондар Қарағандыдан Кривой Рогқа кеткен кезде РТЖ тасымалдау ережелерінің өзгеруі туралы жеделхат алдық. Және біз оларды кері қайтара алмаймыз, себебі клиенттер шығындарды төлеуге дайын емес. ҚТЖ басшылығы Қазақстанның Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігіне жүгінді, қазір олар бұл мәселені Экономикалық даму министрлігімен шешеді. Компанияда Ресей тарапының талаптарына түсіністікпен қарайды», – деп түсіндірді «Гудку» ҚТЖ-ЖТ өкілі Мұхтар Махамбет.

«Атамекен» ҰКП төрағасының орынбасары Евгений Больгерттің айтуынша, 2014 жылдан бастап кедендік транзит процедурасымен тасымалданатын тауарларға қатысты бір жақты шаралар қолданылмайтыны туралы ЕЭК Алқасының ресми ұсынысына қарамастан, Ресей бойынша жүк тасымалдау проблемаларынан қазақстандық бизнес шығынға ұшырап жатыр. Егер бұрын кәсіпкерлерге Қазақстанға Еуропа елдерінен және Украинадан тауарлар әкелуде мәселелер туындаса, қазір қазақстандық экспорттаушылар үлкен қиындықтарға тап болып отыр.