Мектептерде сынып жетекшілерінің басқару міндеттері өзгерді

0
913

Бұйрық 2022 жылғы 8 маусымда күшіне енеді.


Мектептерде сынып жетекшілерінің басқару міндеттері өзгерді

ERNUR.KZ. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2022 жылғы 31 мамырдағы бұйрығымен орта білім беру ұйымдарындағы сынып жетекшілігі туралы ережеге өзгерістер енгізілді, деп жазады Stan.kz.

Сонымен, сынып жетекшісі қызметінің мақсаты балалардың жан-жақты дамуын ынталандыру, оқушылардың жеке басының қалыптасуы мен дамуына жағдай жасау, оларды оқу-тәрбие процесіне қатыстыру үшін ата-аналармен қарым-қатынас жасау.

Сынып жетекшісінің міндеттеріне мыналар жатады:

  • оқушыларды салауатты өмір салтына ынталандыру;
  • азаматтық пен отансүйгіштікке, Отанға деген сүйіспеншілікке, табиғатты құрметтеуге тәрбиелеу;
  • отбасылық қарым-қатынасты нығайту, үлкендерге құрметпен қарауға тәрбиелеу;
  • сынып ұжымында достық орта, өзара түсіністік құру;
  • оқушыларды басқалар үшін жауапкершілікке, топпен жұмыс істей білуге тәрбиелеу;
  • отбасындағы балалардың өмір сүру жағдайлары туралы білім беру;
  • ата-аналар жиналысын өткізу (педагогикалық консультациялар, тренингтер, әңгімелер, ата-аналар мен заңды өкілдер үшін кеңестер);
  • оқушылардың оқу жетістіктері және ішкі тәртіп ережелерін сақтау мәселелері бойынша ата-аналармен және заңды өкілдермен өзара әрекеттесу;
  • аптасына бір рет сынып сағаттарын өткізу;
  • білім беру ұйымының басшысын (директорын) сыныппен тәрбие жұмысының жағдайы туралы хабардар ету.

Сынып жетекшісінің функциялары:

1. Ұйымдастырушылық және үйлестіру:

"мектеп-оқушы-ата-ана" өзара әрекетін жүзеге асыру;

құжаттарды енгізу.

2. Аналитикалық:

оқушының жеке ерекшеліктерін зерттеу;

сыныптағы оқушылардың жалпы даму динамикасын және үлгерім жағдайын талдау.

3. Коммуникативті:

оқушылар арасындағы тұлғааралық қатынастарды реттеу;

сынып ұжымында жалпы қолайлы психологиялық ахуалды қалыптастыруға ықпал ету;

оқушылардың коммуникативті қасиеттерін қалыптастыруға көмектесу;

мұғалімдер, оқушылар және ата-аналар (заңды өкілдер) арасындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу.

4. Бақылау:

сыныптағы оқушылардың үлгерімін, сабаққа қатысуын, сыртқы келбетін, эмоционалдық-психологиялық жағдайын бақылау.

Осы функцияларға сүйене отырып, сынып жетекшісі оқушылармен жұмыс формаларын таңдайды:

жеке (әңгімелесулер, консультациялар, мәселелердің шешімін бірлесіп іздеу және т.б.);

топтық (шығармашылық бірлестіктер, өзін-өзі басқару органдары және басқалар);

ұжымдық (жарыстар, спектакльдер, концерттер, жорықтар, митингілер, жарыстар және т.б.).

Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру кезінде сынып жетекшісі ата-аналарды (заңды өкілдерді) оқу процесі туралы, оқушылармен кері байланысты қамтамасыз ету, оқу барысы мен оқу нәтижелері туралы, оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуіне жағдай жасау қажеттігі туралы хабарлайды.

Бұйрық 2022 жылғы 8 маусымда күшіне енеді.